2014/01/27

Nicol saying: TAG would you rather (beauty edition)

Ja viem, že píšem článok po dlhej dobe, ale stala sa vec, ktorá zásadne zmení môj život a to určite nie k lepšiemu. Proste nemám na nič náladu, nič sa mi nechce a nežijem, iba prežívam. Ale teraz späť k téme! Pripravila som si pre vás jeden zaujímavý tag!

Viac v celom článku! ♥♥♥


1.Chcela by si radšej stratiť všetky tvoje špirály, linky, rúže, lesky alebo všetky paletky a očné tiene?
Tak určite paletky a očné tiene, pretože tie používam minimálne. Linka a špirála sú pre mňa už samozrejmosťou a tak si bez nich svoj look už ani neviem predstaviť.

2.Chcela by si radšej mať korálovú tvár alebo rúžovú?
Ja asi skôr tu korálovú :)

3.Ak by si mala možnosť utratiť 1000dolárov, utratila by si ich radšej za kozmetiku alebo oblečenie?
Ja asi skôr za kozmetiku, pretože oblečenie si nemám problém kúpiť aj drahšie, proste si naň našporím. Ale kozmetiku si nikdy nekupujem veľmi drahú.

4.Chcela by si radšej použiť očné linky ako rúž alebo rúž ako očné linky?
Neviem, no myslím si že rúž mi sa rozmázaval a zas linky by vyschli. Ale asi skôr rúž ako očné linky.

5.Chcela by si radšej nakupovať v MAC alebo v Sephore?
Určite radšej v MAC :)

6.Chcela by si radšej používať jeden očný tieň alebo jednú farbu rúžu po zbytok života?
Farbu rúžov často mením, takže jeden očný tieň. Aj tak používam asi tak dva-tri očné tiene, takže by to pre mňa take hrozné nebolo.

7.Chcela by si si obliekať radšej zimné oblečenie v lete alebo letné oblečenie v zime?
Už len keď si predstavím, žeby som mala byť v zime v šatách, tak mám husiu kožu. Za mňa zimné oblečenie v lete.

8.Chcela by si radšej nosiť celý rok svetlé alebo tmavé nechty?
Ja milujem tmavé nechty a najlepšie čierne! No bohužiaľ do školy si možem nechty lakovať len svetlými farbami. Ale ak by som mala na výber, tak tmavé!

9.Vzdala by si sa radšej svojho obľubeného produktu na pery alebo na oči?
Neviem si predstaviť sa vzdať špirály, takže radšej toho na pery.

10.Nosila by si radšej vlasy zopnuté v cope alebo drdole?
V drdole sa vlasy strašne ničia, ale zas ten drdol mi viac pristane :)

11.Chcela by si si radšej nikdy nelakovať nechty alebo nepoužívať lesk na pery?
Nepoužívať lesk na pery určite!:)

12.Chcela by si si radšej vyholiť obočie a nemať žiadne alebo si ho každý deň domaľovávať?
Obočie si domaľovávam každý deň bežne, takže asi to ;)

13.Chcela by si sa radšej vzdať make-upu alebo lakov na nechty?
Tak asi radšej lakov na nechty, pretože mám veľmi problematickú pleť a tak ísť vonku bez make-upu je pre mňa dosť riskantné :)





Tak to by bolo všetko, dúfam, že sa vám tag páčil! :)

3 komentáre:

  1. super tag, urcite ho urobim aj na blog ktorý si chcem zalozit!




    Majka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujm veľmi pekne...Potom mi určite pošli link :-)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Tvoj názor, postreh či oznam: