2014/01/17

Nicol saying: Random post



Po dlheeeeeeej dobe tu je random! Strašne mi je ľúto, že v poslednej dobe prispievam strašne málo. No určite to skoro všetci poznáte- je tu polrok a učitelia sa dohodli, že nám dajú každý deň minimálne dve písomky. Takžeeeeee. No chystám sa tento príspevok urobiť dlhší a dať doň všetko. Fotky su tak maximálne mesiac staré a keďže mám nový notebook, tak v ňom ešte nemám všetky fotky. Práve som na víkend u babky, ležím si na rozkladacom gauči a okolo mňa sa prevaľuje náš pes Leo. Čo si budeme hovoriť, pohodička jak má byť. Pridávam aj pesničku na ktorej frčím už dlhú dobu a proste Majk ♥♥♥  A tiež sa vás chcem spýtať, nečítal už niekto z vás knihu Na vine sú hviezdy? Odporúčate ju?
https://www.youtube.com/watch?v=Ezu0dxHHRwk
Fotky v celom článku ♥♥♥

Leinko ♥

Strašne ma tieto mačky fascinujú

Naj top čokoláda! ♥

♥ Barbara Palvin ♥

Aj vy to tak milujete? :D

Moje nechty cez Vianoce

Pôvodne to boli umelé nechty s ružovými vločkami a diamantikmi. Tak trochu som si ich poupravila :D


Mňamka ♥
Leinko a Pascal :3

Leinko,Falko a Pascal


2 komentáre:

  1. Na vien sú hviezdy je úžasná kniha! Mám ju doma a je naozaj bombová, krásna, smutná, proste tam nájdeš všetko. Rozplakala som sa pri nej. Keď nie 3-krát tak ani raz. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Tvoj názor, postreh či oznam: