2014/02/07

Nicol saying: My inspirations

Ahojky. Dneska len taký článok. Ukážem vám vlastne ľudí, ktorí ma dokážu naozaj inšpirovať. Takže poďme sa na to pozrieť!

 



Miley CyrusInšpirovala ma najmä tým, že konečne ukázala kým naozaj je. Strašne ma dokážu naštvať reči typu: "Chcem späť starú Miley!" Akú starú Miley? Miley sa nezmenila, ona len konečne je to čo bola, ale už to proste neskrýva. Chcem byť ako ona, ukázať kým som v skutočnosti. A ešte k tomu jej štýl, ten je tak skvelý! Milujem jej vlasy!

Lana Del Rey
Jej piesne majú niečo do seba. Ona je tak krásna! Niektorí ľudia ju hate-ujú za jej pery. Ale prečo? Prečo niekoho nenávidieť za to, že má pery také ako má. Lana je krásna, má úžastný hlas a krásne piesne. Žena jak má byť.

Barbara Palvin
Musím sa priznať, že je to jedna z mála modeliek ktoré sa mi páčia. Barbara vyzerá strašne milo a jej oči! Vždy som chcela modré oči, presne také ako má Barbara. Je mojou inšpiráciu najmä kvôli jej výzoru.

Acacia Clark
Ona je tak krásna! Podľa mňa jej najviac pristali krátke blond vlasy, myslím, že práve vtedy fotila photoshoot pre Brandy Melville. Aj jej videa sa mi strašne páčia, je zábavná a ešte sa mi nestalo, že by som nejaké video od nej nedopozerala do konca. Tiež ju obdivujem za to, že sa už nereže, proste že sa z toho dostala. Takže Acacia, stay strong!

Ed Sheeran
V ňom som sa celkom našla. Nie, že by som bola chlap :D! Určite poznáte ten moment, keď pesnička úplne vystihuje vaše myšlienky, pocity a životnú situáciu. A to sa mi presne vždy stáva práve pri Edovi! A ešte je tak cute :3 ♥ Najprv som si ho všimla kvôli jeho farbe vlasov (ryšavá vládne svetu, muhahahahhaha) a keď som si vypočula Give me love tak...Počúvam ho už od leta, čiže pri mojom zaokruhľovaní taký rok a myslím, že pri ňom ostanem ešte dlho. Sheerios ♥



A to je asi tak všetko. Ešte sú nejaký ľudia ktorí sú mojím vzorom, ale nebudem vám tu nič písať o mojej mamke takže by to aj bolo všetko :D Ako je to u vás?

2 komentáre:

  1. Miley a Acacia ♥ Tyhle dvě miluju <3 Ty kecy "chci zpět starou Miley" dokážou naštvat, no. Je to ta samá Miley, jen změnila styl. Lidé milují její roli v seriálu Hannah Monana.
    Acaciu miluju, má úžasná videa, je prostě nádherná <3
    http://weird-together.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to ma dokáže vytočiť :) ! Mohli by už pochopiť, že Hannah Montana bola len rola v seriály a nie skutočná ona.

      Odstrániť

Tvoj názor, postreh či oznam: