2013/12/21

Nicol saying: Rozhovor s: Makyna016

Makyna je naozaj skvelá youtuberka, ktorá točí super videá. Je naozaj veľmi príjemná a ďakujem jej za rozhovor.

1. Mala si už niekedy chuť úplne prestať s točením videí? Ak áno, prečo?
Tohle měl snad každý. Jednu takovou chvíli mám teď. Nevím proč se to děje. Je to vždycky jinak. Ale teď jsem taková unavená, do ničeho nemám chuť..
2. Čo/kto je tvojou inšpiráciou?
Dívat se okolo asi to a potom taky zahraniční YouTuberky.
3. Keď si ešte len začínala točiť, čoho si sa najviac bála? Nejvíc jsem se rozhodně bála co na to řeknou ostatní a potom diváci. Hrozně jsem se taky bála co na to řeknou rodiče.
4. Čo ti točenie videí dalo a čo naopak zobralo?
Dalo mi to hrozně zkušeností myslím si, že jsem se zlepšila v projevu nabrala jsem sebevědomí a tak nějak celkově odvahu. Na druhou stranu mi to ale vzalo spoustu volného času někdy i to seběvědomí protože né vždy jsou lidé hodní.

5. Aký je tvoj najobľúbenejší produkt z dekoratívnej kozmetiky?
To takhle nejde říct, pokud myslíš jako jestli pudr,korektor, řasenka tak asi korektor ale přesně značka a tak to nevím.
6. Uprednostňuješ výrazné alebo nevýrazné líčenie?
Rozhodně neutrální. Chodím do školy poslední dobou nenamalovaná a jako nějaké fialové stíny.. Nevím jak by se na mě koukali učitelé.
7. Čo je základom pri točení videí?Dobrá kvalita a úsměv na tváři. Když vám není hej tak prostě netočte.




Tak to by bolo všetko. Ešte raz veľmi ďakujem Maky za rozhovor! O dva týždne tu bude rozhovor s Anet, no viac neskôr.
Prajem Vám príjemné prežitie sviatkov :)
Nicol.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Tvoj názor, postreh či oznam: