2013/12/28

Nicol saying: POTD

Hoci o deň neskôr, ale predsa. Historický prvý prípevok na mojom novom notebooku. Už vám lezie na nervy zemiakový šalát a riska? Mne už teda riadne, a to mäso ani nejem takže jesť vždy šalát je už fakt len z donutenia. Je čudné, že šalát už do úst nedokážem dať, ale koláče mi nevadia. Tie by som jedla vždy dookola. Haha, veď kto by nie? Včera som bola v meste pretože každý hlási veľký výpredaj, a ja som si to nemohla nechať ujsť. Lenže ono nič. Zopár zliav by sa aj našlo, ale moja veľkosť už nie. Poznáte to, keď sa úplne tešíte na výpredaje, máte vybratú krásnu vec, ale nenájdete svoju veľkosť? Ja až veľmi dobre!
Ešte by som sa vás chcela spýtať, či by ste mali záujem o článok: Čo som dostala na Vianoce?







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Tvoj názor, postreh či oznam: