2013/12/13

Nicol saying: ❄ Christmas tag ❄ 1/2

Zistila som, že poznám možno tak štyri koledy. To je dosť smutné, keďže koledy sú každý rok tie isté a ja si zapamätám len štyri. No poďme už k dnešnému príspevku a je to TAG! Konkrétne Christmas tag. Dúfam, že sa vám bude páčiť.

1. Aký je tvoj obľúbený vianočný film a naopak?
Milujem tie otrepané filmy, ktoré mám na "cédečku" ale aj tak si ich pozriem iba cez Vianoce. Napríklad Popoluška ma nikdy neomrzí a tiež milujem Vianočnú Dobu ľadovú, ktorú však nikdy nedopozerám pretože väčšinou v tom čase už otváram darčeky. Sám doma patrí medzi samozrejmosť a tiež si rada pozriem Elf, no najradšej mám  Perinbabu. Ktoré nemám rada? Tak tam patrí iba Mrázik. Ja naozaj neviem prečo, ale už od začiatku sa mi tento film nepáčil a nikdy som ho nedopozerala do konca.




2. Aká je tvoja obľúbená vianočná farba?
Tie klasické ako zelená, červená a zlatá.

3. Je štedrý večer. Zostaneš vo svojom pyžame/domácom oblečení alebo si oblečieš niečo spoločenské a pekne sa upravíš?
Určite si dám niečo spoločenskejšie ako pyžamo či tepláky. Tiež to zas nepreháňam a neobliekam si šaty ale nejaká košeľa sa pre tento deň hodí.

4. Otváraš svoje darčeky večer alebo ráno? O koľkej?
Tak ako asi každý na Slovensku večer. Teraz si presne nepamätám ale myslím že okolo 19:00-20:00. A poviem vám, že ten Vianočný deň je najlepší zo všetkých!








❄Toto je prvá časť tagu, druhá bude viac kozmetická :)❄

1 komentár:

  1. My sme so sestrou raz chceli vydržať do rána 25. a až potom si vybaliť darčeky tak ako v USA ale vydržalo nám to najviac pol hodinu. :D Dlhšie sa nedalo. Súhlasím, že ten štedrý večer je najkrajší.

    OdpovedaťOdstrániť

Tvoj názor, postreh či oznam: