2014/03/18

Nicol saying: Recenzia 002

 Ahojteeee. Dneska sa pozrieme na už dosť krát spomínanú paletku korektorov od Catrice.


*výrobok som si kúpila sama (4€)



Zásadným problémom mnohých dievčat je, že nevedia ako túto paletku používať. No poďme sa nato pozrieť bližšie.








Vezmeme si každý korektor zvlášť a ku každému vám niečo napíšem.

Tento korektor používam najčastejšie. Uplne skvelo kryje a konzistencia mi je tiež sympatická-krémová. Niekto ho môže používať ako rozjasňovač, no keďže ja mám svetlú pleť, toto je pre mňa najlepší odtieň zo všetkých.



Tento používam menej, pretože je na mňa už tmavý, ale keď si dám v lete make-up či BB tak určite budem používať tento. Teraz som ho iba pár krát vyskúšala a musím povedať, že tiež dokonalo kryje.






Super korektor na prirodzené kontúrovanie tváre. Pre mňa na bežné použitie v žiadnom prípade.







Tento korektor je určený na prekrytie kruhov pod očami ale aj žilok. Ak máte len menšie kruhy tak ich super prekryje, no na mohutnejšie by som ho už neodporúčala. Pod očami sa mi dokonca zlieva do vrások.



Tak. O tomto poslednom korektore som počula rôzne názory. Tu je ta chyba, ktorú robí veľa dievčat. Tento korektor slúži na ZNEUTRALIZOVANIE červených miest a nie na PREKRYTIE! Píše to v zadnej časti, no ak si to niekto neprečíta, ani sa nečudujem, že sa potom sťažuje, že chodí so zelenými šmuhami po tvári. Tento korektor by sa mal používať tak, že si ho namiešate s farbou korektoru ktorá vám vyhovuje (ja používam najsvetlejší) a potom nanesiete na postihnuté miesto. Čiže si namiešate "svoj" korektor. Ja som maximálne spokojná s touto kombináciou.



Jednotlivé korektory na ruke:







Zhrnutie           +konzistencia
 +krytie
                                                       +možnosť namiešať si vyhovujúci odtieň
              +pevné balenie


                                                 -ružový korektor nedostatočne kryje
                 -malé množstvo

Vyskúšali ste už túto paletku aj vy? Aký máte na ňu názor?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Tvoj názor, postreh či oznam: